رئیس دانشگاه آزاد استان قزوین خبرداد: تجاری سازی پلتفورم رباتهای صنعتی در بخش آموزش

نیوزتل: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین از ارائه پلتفورم ربات های صنعتی در بخش آموزش در مسابقات جهانی ربوکاپ اطلاع داد که در مرحله تجاری سازی قرار دارد.

به گزارش نیوزتل به نقل از دانشگاه آزاد، مرتضی موسی خانی با اشاره به اینکه یکی از بحث های محوری در واحد قزوین، توسعه شرکت های دانش بنیان است، اظهار داشت: ما اکنون در دوره چهارم شتابدهی شرکت های دانش بنیان هستیم. هم اکنون ۸ شرکت دانش بنیان در مرحله سرمایه گذاری برای کار مشترک با دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین قرار دارند.
وی اضافه کرد: یکی از شرکت های دانش بنیان واحد قزوین در حوزه بازی سازی فعالیت های خوبی انجام داده و در مرحله ورود به بازار است.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین افزود: یکی دیگر از شرکت ها، پروژه جدیدی مربوط به میدان نقش جهان اصفهان برای تصاویر سه بعدی تحویل گرفته که در مرحله اجراست.
موسی خانی با اشاره به برنامه های پیش روی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین اظهار داشت: مسابقات رباتیک آسیا و اقیانوسیه ۲۰۱۸ به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین و با حضور تیم هایی از کشورهای آسیایی، روسیه و استرالیا در جزیره کیش در آذرماه برگزار می شود.
وی تصریح کرد با برگزاری این رویداد، تلاشی برای پیشبرد هوش مصنوعی و تحقق اهداف دانشگاه نسل چهارم صورت گیرد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین تصریح کرد: سی و سومین اجلاس عمومی آسایهل هم امسال به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین برگزار می شود.
موسی خانی اظهار داشت: صاحبان صنعت خواستار جذب دانش آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین هستند.
وی تصریح کرد: تلاش می نماییم در یک نظام آموزشی متخصص، نیروهایی کارآمد تحویل جامعه دهیم.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین با اشاره به مسابقات جهانی ربوکاپ ۲۰۱۸ کانادا اظهار داشت: واحد قزوین در این دوره پلتفورم ربات های صنعتی عرضه داد که در مرحله تجاری سازی است. تلاش می نماییم با عرضه این پلت فرم، این مورد را به صورت آزمایشی و تحقیقاتی دنبال نماییم که در صورت عملیاتی شدن، گام مهمی در زمینه شرکت های ربات ساز در ایران و تولید ربات های صنعتی برداشته می گردد.