راه اندازی سامانه جدید؛ امکان ثبت شکایت مشترکان اینترنت و موبایل

به گزارش نیوزتل سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از طریق اندازی سامانه جدید ثبت و پاسخگویی به شکایات مشترکان خدمات ارتباطی (ICT ) مبتنی بر مکان نمای جغرافیایی اطلاع داد.

به گزارش نیوزتل به نقل از مهر، مجید حقی معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در این باره، اظهار داشت: سامانه جدید ثبت و پاسخگویی به شکایات خدمات ارتباطی با هدف بهره مندی از نظرات مشترکان برای ارتقای بهبود کیفیت عرضه خدمات، نظارت موثرتر بر عملکرد عرضه دهندگان خدمات، سرعت دادن به رفع اشکالات شبکه های ارتباطی، فناوری اطلاعات و پستی به راه افتاده است. وی درباره خصوصیت های سامانه جدید ثبت و پاسخگویی به شکایات حوزه ICT خاطرنشان کرد: در سامانه جدید امکان ثبت شکایات برپایه موقعیت جغرافیایی مکان، نوع سرویس های متداول و به تفکیک عرضه دهندگان خدمات وجود دارد. حقی خاطرنشان کرد: همینطور در این سامانه قابلیت افزودن مستندات شامل تصویر و صوت و امکان پیگیری شکایات با دریافت کد رهگیری و امکان اعلام شکایات با روش های مختلف شامل تماس تلفنی، پست الکترونیکی و پیامک پیش بینی شده است. معاون رگولاتوری اضافه کرد: به منظور سرعت دادن به رفع شکایات از جانب اپراتورها در این سامانه، امکان مشاهده شکایات سایر مشترکان از عرضه دهندگان خدمات به صورت مکان نمای جغرافیایی و همینطور مشاهده نقطه نظرات فنی ناظران سازمان در مورد شکایت مشترکان وجود دارد. مشترکان سرویس های ارتباطی، پستی و فناوری اطلاعات می توانند از اینجا به سامانه جدید ثبت و پاسخگویی به شکایت مشترکان دسترسی داشته باشند.
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *